angel4545 Arkadaşlar yapalım bugün yatış yapalım dedi doktor da yaptırıyorlar mi normalde yoksa iğne vurulunca bı sure bekletip gonderiyorlar mi acaba oğlum var kimsemiz yok burda bekleyecek o nedenle sormak istedim sizelere
kplmn angel4545 2 gün bende hastanede yattım rahim kısalığı var ciğer geliştirici iğne vurdular sancımda vardı sancılarım kesilince çıkarttılar evde sürekli yatış verdiler ilaç verdiler 28 haftalığım size fe geçmiş olsun
angel4545 Minigiim-vebenn52 bazen formalite yapıyorlar ya ondan sordum 35 haftaligiz biraz problemli bir bebekte
angel4545 kplmn çok sağolun insallh daha uzun kalır karnınıza bende öyle bir skinti yok perinatoloji doktorum bişey demedi ama devletteki garantiye alalım dedi yatirmiyor ise yaptiracagum bende yatırıyor ise mümkün olmayacak bugün için küçük çocuğum var