_dogus123 https://mutluresim.com/images/2023/11/24/nfMkUl.jpg. Sonuç çıkmış herhalde 12 gün önce düşük yaptım tekrar nerden randevu alıp gidiliyo neyden kalbi durdugunu çok merak ediyorum
sehrengiz_8 _dogus123 patoloji de genelde bebek vesaire mi değil mi ona bakılır neden kalbi durduğu ise genetik testte anlaşılır
1palyaco _dogus123 patoloji de pek birşey çıkmaz . Bende yaptrdım zorunlu yapılıyor gibi brşey zaten . Genetik test yaptırın . Ama ilk düşükte yapmıyor devlet en az 2 3düşük gerekiyor .
Sergul1425 _dogus123 e nabız a yansıyor sonuç bn de ordan bakmıştım temiz çıktı neden kalbi durduğu ile ilgili bişry çıkmadı
Ozr42 Kadın doğuma alın hatta doktorunuz varsa ona . Ben geçen sene hastanede düşürdüm patoloji sonucum temiz çıkmıştı. İlk gebeliğimdi olabiliyormuş nedensiz.