dml33 NilAsel 20de falan cagiriyolar benim bildigim 17 erken gibi tetenoz asisi icin cagirmislardirda
Mucizeeeemmm NilAsel Tetenoz aşısıdır canım bende 17 haftalıkken ilk dozu oldum. Bu ayın 28nde ikinci dozu olucam.
Annesininselini dml33 NilAsel ben tam 17. Haftamda oldum burda ki saglk ocagi herkesi 17 de yapyo dogumumda oldu bi skinti yok
dml33 Annesininselini beni 19da cagirdilarda bnde erken herkes 20 yazmis diye 20de gidiyim diodm 19da gidebilirim o zmn sglun 😊
Maya311214 NilAsel 18 +3 de gittim 20yi doldur öyle gel dediler yine de sen bilirsin 2doz tetanoz aşısı olacaksın 1.si 20 haftalıkken 2.si 24 haftalıkken