Aleynadzgn ben 32. haftada ağrılarım için gittim hiç beğenmedim 3 doktor farklı set soyledi asistanlar bazıları cok ıyıken bazıları kutnu havada birbirine buyukluk taslıyordu cıktımda asla doğumumu burda yapmam dedim direk kanuni de nevin tüten doktor var calışanlr dan cok ıyı onun yanına gittim cok cok memnun kaldım evim cok uzak duye gidemiyorum doğuma yoksa kesinlikle onun yanında devam eder doğumu orda yapardım