Yprymr Gebelikte hemeroiddi olup normal doğum yapan varmı ve gebelik esnasında hemeroid memesi olup geçen varmı geçtiyse kaç günde yada haftada geçti
tazegebe58 Yprymr bende de vardı sıcak suya oturuyordum rahatlatıyordu. Normal doğumda daha da fazla dışına çıktı 2 ay oldu doğum yapalı acı yediğim zaman hala zorluğunu çekiyorum ama dışındaki şişlik geçti
Minigiim-vebenn52 Geçmiyo bi ara içe kaçıyo sonra gene geliyo 😂🤦🏼♀️ Doktor normal doğuma engel değil dedi Ağrı sızı yapıyorsa krem yazayım yoksa gerek yok dedi Eğer doğumdan sonra da geçmezse operasyon ile alıyolarmıs ama genelde geçiyo dedi
Yprymr Minigiim-vebenn52 anladım bende 20 de çıktı dışta meme oluştu hiç bir şekilde içeri geri girmiyor şişlik inermi bilmiyorum normal dogum istiyorum ama korkuyorum da
Minigiim-vebenn52 Yprymr normal doğuma engel değilmiş canım doktor içini dışını sormadı bana engel değşl dedi Ama canını acıtıyorsa krem yazdır
Damlammmm Yprymr bende ki de dış 2 senedir benimle kesinlikle normal dogum yapmasın ben onun yüzünden sezeryan olcam genel cerahhu karar verecek buna kadin doğumcu değil
Yprymr Minigiim-vebenn52 iki tane krem yazdılar canım kullanıyorum ama soguktanmı bilmiyorum çok canım yanıyor
Minigiim-vebenn52 Yprymr sıcak suya otur iyi geliyo ama çok sıcak olmasın haftan erkense doğumu da tetikliyor sıcak su
Yprymr Damlammmm ben genel cerrahi ile görüştüm ve normal dogum yapmamda bir sakınca olmadığını söyledi
Yprymr tazegebe58 rabbim şifa versin hepimize evet doktorlarda dogumdsn sonra geçiyor diyor biranda çıktı hamilelikte
Yprymr tazegebe58 herhangi bir krem kullandınız mı peki ve hamilelik boyunca makar dışında şişliğiniz varmıydı büyüklüğü çokmuydu