4 yaşında oğlum var ön iki dişi aşırı çürüdü dış etinde iltihap oldu bende götürdüm ilçedeki diş hekimine oda 7 yaşına kadar yenisi gelmez dedi çektirme kanal tedavi dolgu olsun diyince . Bana devlette yada özelde olsun farketmez pedidonti yani çocuk diş hekimi lazım ve konya çok büyük oyuzden gitmiş beğenmiş bilen annelerimiz mutlaka vardır