Kafiye34 ya hiç bilemiyorum doğumdan sonra çıkıyor gerçekten durumu kötü olana çıkmıyor bazen, durumu güzel olana da çıktığı oluyor. İbbyi arayın doğumdan sonra, sıkıştırın. Açıkçası benim ihtiyacım yoktu. Başvuru yaptım gelirse satın almam onları kullanırım dedim. Doğumdan 2 ay sonra geldi. O zamana kadar da ihtiyaçlarımı almıştım. İhtiyacı olanlara verdim ben de gelen ürünleri.