eylmz Bana kalp ve damar doktoru verdi ocak ayına kadar yani doğuma kadar sadece ilk aldığım zaman eczacının hilesine geldim rapora bakmadan 100 küsür para vermiştim sonradan ücretsiz aldım hep sağlık ocağından aile hekimine yazdırıyorum sağolsun 3 kutu yazıyor her defasında aylık götürüyor eczaneden sorun zaten rapor varmı yokmu diye hatta aile hekiminize de sorun belki yardımcı olurlar