sevaldqn1 Youngmotherr valla ben kasımda gelmesinden ümidi kestim aralığın ilk haftasi ya seve seve ya söve söve gelcekkkkk😂
sevaldqn1 Civciv_ aynenn 😂 ya ara ara sancılarim oluyor çok güzel kıvrandirıyor ama bana işlemiyor gezerek doğurcam artık her akşam bir yerdeyim bebemm dogsa da evde otursak yeter diyor eşim kclsnclxkvnala
sevaldqn1 aysenuurr11 aşkımm ben içimde tuttuğum halde uyuyamıyorum, bel agrısı beni mahvediyor ona rağmen hic birseyden geri kalmıyorum bende dogsa da uykusuz kalsam nolcak diyorum bu lafının pişmanlığını da çekicem eminim😂
aysenuurr11 sevaldqn1 deme deme hic oyle olmuyr hamileyken uyumuyorm saniyormusum ama bu oyle bir sey degilmis uzerine birde lohusalik eklendi ki birde durmayan bebis ise aman yarabbim diyorsn🥴😂 sag saglim 40i cikarsak insallah🙈
sevaldqn1 aysenuurr11 ufak ufak belimde sancı var belki de hazırlanıyor bu dediklerini yaşatmak için 🥹
sevaldqn1 Youngmotherr ayyy amin aşkım eşim işten geldi belim de sancı var diyorum dalga geçiyor dur yemek yiyelim de öyle doğurmaya git diye🥹😂