sevaldqn1 Haftadayım ne gelennnn var ne giden 36dan beri doğurayım diye dört gözle bekledim ya bunlar hep ondan artık bu hafta da gelmezseee öyle yada böyle zorla gelcek nazlı kızım ben inanıyorum ki bu hafta da gelmeyecek😂 artık planlari yaptık eşimle bu hafta da olmazsa haftaya pazartesi hastane yolcusu kalmasın 🥲🤧🤧🤧 suni sancı zormu ya açılmam ilerlemezse diye de korkmuyor değilim. Sizde durumlaaaar neler eyyy anniiiilerrr
mother2 sevaldqn1 vallahi 39 a 3 gün var doğacak gibi 1 cm acilma var ama aşağı inmemiş daha ben de istiyorum ama doktor bekliyoruz daha diyor ne kadar beklerim hic bir fikrim yok
Duru_10 sevaldqn1 bende 39da suni sanciyla dogum yapmistim. Simdi 38 im doktor 40a kadar bekleriz dedi hic suni almak istemiyorum acilma varmi yokmu bilmiyorum duruma gore karar verip ameliyat olmak isterim
visnelibrownie sevaldqn1 açılman için hurma ye bol bol suquat yap hatta evde Alaturka tuvaleti kullan ve bol bol bitki çayı kaynat iç ıhlamur adaçayı meyveler vs hepsini Kaynat iç günde 2 3 büyük kupa iç faydası olur bence
mother2 sevaldqn1 evet evett kızın yeri rahat kanala inemeyen başlamış ama daha ne zaman doğar bellidegil
sevaldqn1 visnelibrownie hurma vs yiyorum zaten alaturka wc de kullanıyorum bir bitki çayları kaldı artık onlari yapayim baska türlü yolu yok gibi
Denizzz54 Bizim Açelya kız da nazlı çıktı 39+4 bekliyoruz son 3 gün diyor uygulama ama gelesi yok 🙁🙁 bacak arası ağrısı var 1 haftadır hareketleri de rahimde ama yolu bulamadı sanırım 🤭🤭 önümü sen açarsın bacım belki 🤲🤲
Zehrabal1 sevaldqn1 yukarda okudum suni sancı felan demişsin . Tabii senin kararın ama annem 3 tane normal doğum yaptı bana dedi ki . Eğer günün gelir açılman olmaz suni teklif ederlerse sezaryan ol daha iyi dedi . Demek ki çok acılı bişey benim gözümü korkuttu 😅
Duru_10 sevaldqn1 acilmam var diye suni sanciyi kabul etmistim o zaman ama yoksa asla kabul edilmez dogumum cok kolaydida sanci kismi berbat son saat gozlerim bile gormuyodu cok bulanikti kollarimi isirmisim hatirlamiyorum bile 🤣 dogum bitince hersey gecmisti bianda
sevaldqn1 Zehrabal1 ya iste benim de korkum bu yüzden birde çoğu kişi suniyi alsa bile çektikleri sancı boşa çıkıp sezaryen oluyor tek korkum bu 🥹