Yasemincee26 dün 100.2 bugün 78.78 çıktı dr rahmin kalınlaşmış dedi ama kimyasal mı dış gebelik mi bilmiyoruz pazartesi günü tekrar kan ver dedi bide 2 kimyasal 1 kürtaj sonrası sağlıklı doğumum oldu onda da kan sulandırıcı kullandım ve şimdi dr senin kan sulandırıcı içmen gerek gebe kalmadan önce kuzum dikkat et seni riske atamayız dedi ama rahim kalınlığı güzel dedi bilmiyorum ne olacak kanama olmadı henüz lekem var sadece