Baharaysel kanda ne istediğine bağlı canım ben perşembe 12ye doğru verdim hemşire pazartesi çıkar demişti sonuçların bugün sadece 2 si çıkmış e nabızda öyle görünüyor diğer sonuçlar düşmemiş daha pazartesi dediyse pazartesi git bence çünkü bazen bazı kam sonuçları hemen çıkmayabiliyor