Handehakan Merhaba hamişler 5ay 2haftalık hamileyim ama sadece bir kilo aldım kontrollere gittiğimde bebeğimin gayet kilosu vs iyi demişti doktor haftasıyla uyumlu ama 5aylık karın gibi bir karnımda yok normalmi acaba bu durum ?
Nazkryk Handehakan Haftasıyla gelişimi uygunsa dert edip üzmeyin kendinizi. Benim de 20. Haftam ama hâla kimse anlamıyor. 3-4 kilo falan aldım
Handehakan Nazkryk sadece bir kilo almakta biraz şov gibi geldi banada 😀 aslında aşırı yiyip alırdı kilo alımına karşıyım ama kimse hamile olduğumu anlamayınca bişeymi var acaba diyorum 🤷♀️
Nazkryk Handehakan İnanın bu dönemde kilo vereni bile duydum. Geçen ben de doktora dert yandım neden karnım çıkmıyor, insanlar şaşırıyor diye😂 İnsanlar şaşırsın bunu mu sorun ediyorsunuz dedi. Cidden düşündümde sağlıktan ötesi boş. Kimseye kulak asmayın.
Busesrky Handehakan 29. Haftadayım görenler gaz sanıyor 😂 Sen nasıl hamilesin ben senden daha çok hamileyim diyorlar 😂 Dinleme kimseyi gelişimi iyiyse hiç önemli değil hatta bence doğum sonrası için daha iyi