binnur64 Yeliz-blgn93 bence sorunuz saç dökülmesi olmayan var mı olmalıydı herkesin tutam tutam dökülüyo sanırım doğumdan sonra😅vitamin değerlerime de bakıldı sadece b12 eksik çıktı ondan dolayı oluyo mudur bilmiyorum 🤷🏻♀️
Kahverengi Yeliz-blgn93 normal gebelikte bir gürleşme hızlı uzama oluyor seni sevindiriyor doğumdan sonra verdiği herşeyi geri alıyor vücut 😬
NazifesEnayAkup Doğumdan sonra okadar çok dükülmüştükü kel kalcam dıye aglamiştım doktora sordum normal belli aydan sonra düzliyor diyince sakinlemiştim 6.aydan sonra düzelmişti
Yeliz-blgn93 NazifesEnayAkup inş benımde duzelır gercı şuan 4 aylık bebeğim 2 ayım daha var demekki normal dede dökülüyordu ama bu sefer çok döküldü korktum böyle devam etcek diye
binnur64 Yeliz-blgn93 iğne işe yarıyo mu bana aile hekimi hapla yükselmiyo iğne işe yarıyo ama yine de hap yazıyim işe yaramazsa öyle iğne veriyim dedi
Yeliz-blgn93 binnur64 değerım yükselmıştır bana da aile hekimim yazdı ama saçım hala daha dökülüyor demir de eksıktı bende
seda23_ Yeliz-blgn93 bende de çok var saçlarım da uzun gördükçe içim gidiyo ben doğumdan sonra dökülme oluyo sanıyodm biberiye aldım suyunu sıkıcm bakalm inşallah işe yarar
Yeliz-blgn93 tugbatosun sağlıkla alırsınız ıns kucağınıza hamıleyken de dökülmüştü ama sonra durdu çıkmaya başladı saçlarım şimdi yenden başladık dökülmeye ama herkes geccek dıyor bakalım