minnos1mom Merhaba kızlar ilk gebeliğim 10. Haftadayım bulantım hiç olmadı, sizce bu cinsiyetle alakası olur mu mesela erkek bebeklerde bulantı olmama gibi birşey var mıdır
Mlke_plt minnos1mom 27 haftalık hamileyim totalde 5-6 kez kusma durumu yaşamışımdır bence bir problem yok aksine gebeliğin daha rahat geçmesini sağlıyor ☺️
120622Aht minnos1mom Haftadayim erkek bebek bekliyorum Nerdeyse hiç bulantım olmadı çok nadirdi olanlarda yemek kokusu vs hiç kusmadim da Bende o tarz bı duyum almıştım
Eliiiiiifffffiiiii minnos1mom 27.haftadayım kızım olacak bir kere bile midem bulanmadı bence cinsiyet değil de hormonlarla alakalı
HacerEnfal minnos1mom minnos1mom 36 dayım çok nadir kusmalarim oldu koku hassasiyetim hiç olmadı iştahım hep açık bulantim olmadı ama kusmak geliyorsa hemen çıkıyordu o da toplasan bu zamana kadar 10 kere falan olmuştur rahat bir hamilelik geçiriyorum cinsiyetimiz kız ama cinsiyetle alakası yok bence arkadasımla aynı haftadayiz o da böyle geçiriyor benim gibi erkek bebeği olacak onunda
Ebru-29 Haftaya girdim erkek hala bulanıyor. Arkadaşım 30 haftalık kızı olacak bir gün bulantı yaşamadı. Hormonlarla alakalı bir durum
2prensessannesi minnos1mom benim ilk kızım da aşırı bulantım olmuştu 2 de hiç olmadı hatta erkek vs kesin dediler ama bu da kız çok şükür 😍😍 her çocuk aynı olmaya biliyor
nilufermnz- minnos1mom belirtileri herkeste değişkenlik gösterebilir illaki herkes bulantı yaşayacak diye bir durum yok
pembebiranneadayi minnos1mom 38w yim sıfır bulantı 35. Haftaya kadar hamile gibi hissetmedim hep yurtdışına vs çıktım tatillere gittik bile şimdi baya baya hissediyorum her şeyi.. Arkadaşımda 35w o hep bulantı hep kusma yaşadı. Sanırım bünye ile alakalı sevgili anne❤️
Xxxmelodi666 minnos1mom ilk gebeliğimde yani kızımda doğurana kdr pik seviyelerde yaşadım hep kustum bulantı hiç geçmedi günde 5 6 defa kussam şükrederdm bu gebelikte erkek 29 haftalık hala sabah kusması ve gün boyu devam eden bulantı var maalesef cinsiyetle alakası yok
Yesilhome minnos1mom benimde ilk gebeliğim hiç bulantı kusma olmadı o kadar rahat geçirdim şuan 20+1 oldum mide yanması ve bel ağrısı dışında çok şikayetim yok çok şükür oğlum olacak bu arada 😊
Havvakc 17 haftadayım. Erkek bebek. Ve aşırı bulantım var. Cinsiyete alakası yok hormonlardan kaynaklı kişisel bir durum. 😊
Sumeyyealts Kız bebek çok bulantı kusmam oldu 4 ay boyunca arkadaşım erkek bebek hiç olmadı başka bi arkadaşım erkek bebek o da çok bulantısı oldu ilk 4 ay
Seniz6774 minnos1mom bence tamamen senin kendi bünyenle alakalı. Benim birincide doğuma kadar kustum. Şuan 29 haftalık hamileyim ve yine hergun bulantı çekiyorum. Bende senin gibi hiç bulantim olmamasını çok isterdim .
minnos1mom İnşallah hepimiz çok kolay bir hamilelik geçiririz bulantısı olanların bulantısı en kısa zamanda geçer inşallah 🤲🏻❤️
Sadeceanne2 minnos1mom Allah’ın seçilmiş kulusun Dün artık 10. Kusmadan sonra acile 10 da girdim Serum takılmasını beklerken nöbet geçirmişim Sabah 6 idi iki serum yedim geldim şimdi yine bulanıyor midem
minnos1mom Sadeceanne2 yaa canım benim inşallah en kısa zamanda mide bulantıların geçer Rabbim Kolaylık versin yardımcın olsun inşallah