Kızlar günaydın 38 haftayım. Ne uyku uyuyabiliyorum ne bir şey yapabiliyorum. Tüm vücudum ağrıyor uykum var halsizlik var gece olsun istemiyorum artık sırf bunlardan dolayı. Sabah yatıp dinleniyim dinleniyorum ama uyusamda asla kendimi dinlenmiş hissetmiyorum o kadar yorgun kötüyüm ki😭 Geçiyor mu bu durum sizde de var mı?