Asırı korkuyorum zorunlu sezaryen olucam gerçi zorunlu olmasa da ben normalden de korkuyorum ya neyse.. nasıl gececek bu korku ya hiç bişi yapasım yok iyi hissedemiyorum kendimi uyuyamıyorum kalkamıyorum vs vs 🥺 bide sezaryen doğumda hiç ölen olmadı ama beni bi ölüm korkusu sardı ben ölürsem kızıma kim bakscak yeniden evlenecek kesin kocam diye kahrımdan ölüyorum🤦♀️