Dün sabah 7 de eşim kızım ve ben hastaneye geldik acilden giriş yaptım eşimle ve kızımla vedalaştık daha sonra damar yolu açıldı nstye bağlandım sonrasında yukarı ciktim ilk beni alicaklardi ameliyata hızlı hızlı hazırladılar bı yandan soru soruyolar bı yandan sonda takiliyor bı yandan varış çorabı giyiyorum falan neyse koştur koştur hazırladılar beni ve ameliyathaneye girdik anestezi uzmaniyka sohbet ettik biraz sonrasında belden iğne yapıldı kontrol ettiler uystummu die cekistirmeleri hissediyorum ama 0 acı hemen oğlum doğdu 4 kilo doktor maşallah çok fombalak doğdu falan dedi sonrasında beni diktiler işlem bitti odaya geçtik ilk yürüyüşten çok korkmuştum ama hiç öyle olmadı refakatçi üstümü giydirdi ve yürümeye basladm bidaha da oturmadm sürekli yürüdüm gazimi çıkardım tuvalete çıktım ağrım var ama o kadar kötü deil bugün cikicam inşallah hastaneden hepinizin hayırlı doğumları olsun