Gkfdekmmlfdgn Kızlar aranızda 41 kart yani süt parası kartı alıp içine hala para yüklenmemiş olan varmı aramızda ben 1 hafta oldu hala yüklemediler borç olsa 10 kere arardı devlet 😀 paramı hala yüklemediler
Hazal2332 Zaten 450 tl veriyorlar dilenci bile kabul etmez o parayı artık onu da utanmadan bekletiyorlar yatırmak için gerçekten utanç verici
Gkfdekmmlfdgn Aybarssmom__ bir kere yatırıyolar ama hala yatmadı devlet alacağı olsa 100 kere aradyfı bi sakız parası değerindeki parayı uyarmaya acizler
Catsofmom Dalga geçer gibi bir tutar olduğu için başvurmadım bile. Bozdurup bozdurup harcasınlar. Yenidoğan çantasını dahi almadım. Daha kötüsü yok çünkü
Gkfdekmmlfdgn Catsofmom niye vurmuyosun ki cnm hakkını al denize at demişler onlar bizden kurusuna kadar alıyolar ya boşversenr
Catsofmom Gkfdekmmlfdgn Bi başvuru yapıyorsun yok gelirin nedir, yok adresin ne nerde çalışıyorsun ne yapıyorsun. Bağışlar gibi bir sürü tantana. Uğraşmak istemedim hiç vallahi
NebiElif esra34_ doğumdan önce aldım ben Belediyeye gittim direkt yatti bir yeri aramadım.ama sen belediyeyi arayıp bilgi alabilirsin
Gkfdekmmlfdgn NebiElif aynen bu doğumdan önce 450 tl yatacakmiş hala yatrcaklar en sonunda arayıp saydrcm siz hangi numarayı aradınız 153 arıyorum brn
NebiElif Ben direkt belediyeye gidip almıştım. Bir yeri aramadım.ama size verilen karta yapıştırılan bir kağıt varya orda numara olması gerekiyor