Merhaba bende 20 bin içindeyim ve sabah özellikle ilk idrar da ya sağ ya sol bir ağrı giriyor ve hemen dinlenme pozisyonu almazsam geçmeyecek mis gibi oluyor. Ben henüz bu durumu Dr A sormadım randevuda soracağım. İdrara sıkışmaktan kaynaklı diye düşünmüştüm ama bilemiyorum onun dışında canımı çok yakan bir kramp yasamadim