Senayemre Kızlar 34+2 yim ve Pazartesi ayagımdan dizime kadar acı vardi ve iki gündür şiddetlendi ve bugun uyandım adım atamıyorm ayagım aksıyor sag ayagim bildiginiz arkadan geliyor 😞😞 cokta acıyor etim acıyor ama sanki bi kaç kişiye sordm hamileligin son aylarinda normal dediler bu durumu yasayan varmi ne yapmam lazım
Endegerlimoglum 31e gircem bende. Aylardır bende de var. Son 1 haftadır siddetlendi bende topalliyorum. Büyük ihtimal kramp. Bunun içinde doktorlar ilaç veriyo al istersen ben almak istemedim çekiyorum
Senayemre Deletedmom328 nedense ben sana söylüyorum söylüyorum 1 ay sonra sendede baslıyor😂1 ay benden kücüksün ondan olabilirmi acaba🙈