Barabar evet 4 sezeryan dogum yaptim 5e kadar risk yok . Son ikisini isteyerek yapmadim supriz gebelik oldular 3.dogumda tupleri baglatmak istedim 30yas alti baglanilmiyor dediler ve baglamadilar bebegim 3 aylikken ben tekrar gebe kaldim istemeden gebelikten yana risk yasamadim ama 3.dogum esnasinda doktorum rahmimin yapisik oldugunu soylemisti ve ameliyatimin baya zor gectigini belirtti. bu dogumumdada doktorum ayni seyleri soyledi sandigimdanda fazla yapisiklik varmis ameliyatin zordu ama atlattik sukur tuplerin baglandi dedi 😌 9 yaş 6 yaş 1 yaş ve 6 gunluk bebislerim🤗