Kızlar bu heyet raporu şartları neler birde 3 senelik evliyim özel hastanede tüp bebek yaptıracağım ama “rapor sadece amh düşüklüğü” gibi hastalıklarda mı indirim sağlanıyor ilaç yada tüp bebekte ? Mesela benim amh iyi hormonlar da sıkıntı yok tahliller filan ama sol tüp kapalı çikolata kistim var eşimde problem yok bugün bi hastaneyi aradığımda öyle söyledi yani ne gibi sorunlara karşılık raporu indirimli kullanabiliyoruz anlamadım ben bilen varsa yazabilir mi Rica etsem