Kızlar rahatsızlığimdan dolayı dün kadim doğuma gittim doktor bana yumurtamin olduğunu söyledi biri büyüyor dedi gebelik düşündüğümü söylememiştim oysaki ben kaç ay ovulasyon kullandım takip ettim değerlendirdim nasip olmadı bu ayda saldım çünkü artık psikoloji kalmadı doktor da öyle söyleyince yine dedim bu ay da degerlendireyim ama ovulasyon falan kullanmıyorum bu ay sizce hangi günü degerlendirsem ki catlamismidr acaba