Masidegulsuna Kizlar bu gece tam 18 haftalik olduk 2. Gebeligim hala net hissettigim olmadi benim gibi olannn varmiiii niye hissedemiyorum hissetmek istoyorum artik 😀
Edos123 Masidegulsuna bende 18 haftalığım arada hareketlerini hissediyorum çok nadir tam hiissettim diyemem 😀😀
Elif522834 Masidegulsuna tam 20. Haftada hissettim şimdi 22 haftayız okadar güzel ki tekmeleri insan tekme yemekten de mutlu oluyormuş 😄😄
berna-24 Masidegulsuna 17 haftadan merhaba. Ben hissediyorum iki haftadır falan ikinci gebelik belki ondandır bazen sertleşiyor bazen pıt pıt atıyor çok güzel bı duygu 🥰
Hilal_c 18+5 ilk gebeliğim daha hiçbir şey hissetmedim bende hissetmek istiyorum ama genelde 20. Haftada hissedilmeye başlanılıyor diyorlar bilmiyorum ☺️
Aybenar @Masidegulsuna benimde 2. Gebelik ara ara hissettim başlarda sonra tık yok evham yaptım tabi 19 a girdik hareketleri net daha iyi hissetmeye başladım şükür sizinde muhtemel öyle olacaktır