Dodomom Esra_4774 Ben çocuk ağrı kesici şurubunu aldım tatlı kaşiğinda direkt ağzıma attım öyle bekledim 5 dk falan ve tukurdum. Şuan yine ağrıyor öyle yapacam hava yağmurlu olduğu zaman ağrıyor hep
e_blue_sky_a Esra_4774 sarımsak…… YouTube de anlatıyor videoda ordan buldum ben de…… Sabah akşam 2gun yapın geçer
Esra_4774 Esra_4774 o kadar çok ağrıyor ki kulağıma vuruyor o derece uyutmadi 😢 arada bebeğim hareket ediyor gülüyorum dişim ağrıyor ağlıyorum eşim ne oluyor diyor bende şaşırdım kaldım 😓
e_blue_sky_a Esra_4774 sarımsağı ezin 1diş ağrıyan bölgeye dişe damaga koyup beklet 5dk 10dk. Gözler yaşarıyor, sabret. Hafif ılık su ile durula. Sabah akşam 2gun dene iltehap gider. Ama en iyisi 2.trimesterdasin dişçiye gidebilirsin
Selinnn123 Esra_4774 karanfil yağını dene ağrıyan dişine pamuk ile bastır etkisi olucak uyusucak bende çok çektim malesef
Iremkoko Bende cok kötü oldum bugün dişcileri aradım ama bakmıyolar 36+5im parol içtim geçti dolgum kırılmış yarın kendi doktoruma sorucam 😩
Esra_4774 Maviaslan Dişçi hani diyelim çekilmesi gerek çekebilecek mi çünkü bu dolgulu bir dıtş ve dolgu değil dişin kendisi ağrıyor ve hala devam ediyor aynı zamanda kulağıma da vuruyor
Esra_4774 Ayindi_aleyna dişim aynı zamanda dolgulu işe yarar mı dolgum değil dişin kendisi ağrıyor kuzum ve aynı zamanda kulağıma çok vuruyor 😓
Maviaslan Esra_4774 benim doktorum kan tahlilinde kanda enfeksiyonu görünce dişin çekilmesine ve dolgu yapılmasına onay verdi. Ben dişçiye gittiğimde diş ağrısı olmadığından çürüğü çekmediler fakat düşen dolguyu tekrar yaptılar. Sebebi kanda cıkan enfeksiyondu.
Ayindi_aleyna Esra_4774 dolgu da da etkili sonuç olarak uyusturma etkisi çok etki eder en az yarım saat beklet dilinde zaten 10 dakikadan sonra uyuşmayan başlıyor