Karainci Babam kanser kemoterapi alıp eve geliyor genel de geldigi gün ben gitmem eve ama bi kac defa kemoterapi alıp eve gelince bende ordaydim acaba bebeğe.bi zarari olmuş mu?
MorKelebek54 Karainci belli ki baban kanser. Yani hastaligi ne bilmiyorum tani ama kanser olan hastalara kemoterapi verilir. Kanser hastalgi da bulasici degil ki kemoterapi de. Ki kemoterapi kan ile veriliyo ilac ya da haba yolu ile bu tandigimdan biliyorum o da kan yoluyla aliyodu ilacini. Yani bisi olmaz bence ama icin rahst edicekse doktoruna sor bi
Nurr_22_22 Karainci zararı olmaz benim babamda kemoterapi alıyor kızım 9.5 aylık o günlerde çok yanına sokulmuyor birde temizliğe dikkat ediyoruz sonucunda bulaşıcı hastalık degl bu
teachermom1 Karainci o 24 saat kuralı pet çekimi için geçerli. Kemoterapiyle ne alakası var? Babanıza geçmiş olsun, inşallah hemen iyileşir
Karainci Aysemm44 yani radyasyon dan dolayi 24 saat gitmemek lazımmıs bende bunu daha yeni duydum biraz tedirgin oldum.
Karainci NovaVina_ yaa öyle tabiki ama kemoterapi den sonra hamilelerin 24 saat o ortamda bulunmaması lazımmış yani bugün duydum.
Karainci Aysemm44 Allah razı olsun bugün duydum.boyle.bir söylenti ve ben 9. Ayındayım biraz vicdanen kendimi kötü hissettim
Liyamm1 Karainci evet dogru 24 saat gitmeyin.Yengem de kanser hastasi idi kemoterapi e gidiyordu doktor çok hasta olanlara ve gebelere dikkat etmesini söluyordu .
Essss1987 Karainci kayınpederimde alıyor doktor hamile ve çocuklar dediğiniz gibi yanına gitmemesi lazım.Siz yinede dikkat edin gitmeyin
Aysemm44 Karainci Sonuçta baban uzaklaşırsan oda üzülür yanlış anlar yani öyle bişey yok bence hep yanında ol onun sizin desteğinize ihtiyacı var Allah açıl şifalar versin tez zamanda güzel haber alırsnz inşallah Allah kimseyi hastalıkla imtihan etmesin
Karainci Pamuk bugün aile hekimine hemşire dedi 24 saat yaklaşmaman lazım yani biraz tedirgin oldum. Ben hiç araştırmadm bugün denk geldim sans eseri sordum oda öyle değince biraz da keske zamanında sorsaydim diye kendime kızdım
User22 Kemoterapi Radyasyon yaymaz ki ışın tedavisi görüyosa olabilir ama kemoterapinin size veya bi başkasına zrarı olmaz
Karainci User22 teşekkür ederim yani içim rahatladı. Yani buda bir sorumluluk karnım da bir bebek var yani öyle söyleyince hemşire bir an keske araştırma yapsaydım diye kendime kızdım
Karainci Aysemm44 zaten bu zamana kadar aldığı günler hepimiz.ailecek yanındayız. 9. Defa oldu alıyor. Gerçekten Zor.bir durum ki rabbim hasta olan herkese sifa göndersin babama da 😔🙏🏼 bende o dusuncedeyim bugün aile.hekimindeki hemşireye denk.geldim. o da sans eseri sordum. Oyle değince yani karnimdaki bebeğe arastrmadm hic dedim.biraz vicdan oldu bende
Karainci MorKelebek54 evet böbrek üstü tümör vardi bacaklarına falan tutmadı yatalak suan ve 9 defa kemoterapi aldi. Yaşından dolayı doktor 1 dozu 3 günde veriyor. Hastanede 3 gün boyunca alip eve geliyor yani ben de bu sorun olacağını düşünmedim bugün aile hekimindeki hemşire sans eseri sordum oda 24 saat yaklasmamn lazım. Kullandığı wc falan kullanma dedi bi an üzüldüm keske bastan sorsaydim diye yani kendim için değil bebeğe bir zarari olmasin diye. Bende 9. Ayındayızm rabbime tevekkül edecem artık
MorKelebek54 Karainci ay sacmalamis o da hemsire bu sonucta doktordan daha iyi bilememez icin rahst edicekse doktoruna sor mutlaka ama bi sorun olcagini sanmiyorum sonucta bu bulasici bi hastalik degil ki kemoterapi de damar yolu ile veriliyo yani radyasyon yaycak bi sekilde alsa kemoterapiyi tamam dicek anlarim da cok sacma yani bulasici bisey degil bu sen yine doktoruna sor kuzum babanin ne sekilde kemoterapi aldigini da soyle kan yoluyla mo yoksa baska bi sekilde mi aliyo nasil aliyo bunlari tek tek anlat o sekilde doktor kesin bisi der sana
Karainci MorKelebek54 babam damardan alıyordu ama abime sormam lazım nasil aldığını. Sonra da doktora danışayım ama zaten bu ay ki son benim için bebis doğacak zaten artık rabbim.korusun bir zarari.olmamistir inşallah
Karainci Liyamm1 yani bir kac defa denk geldi orda olmam inşallah bebeğe bir zarari olmamıştır. Bebek doğduktan sonra da mi 24 saat beklemek lazım.