sevimuslu Herkese selam kızlar.. 28+1 deyiz yaklaşık 1 haftadır dışkımda değişiklik var (ishal) ve tuvalete çıkmama rağmen aşırı karın ağrısı oluyor. Bu aylarda normal mi yaşayan var mı?
Meryem2407 sevimuslu bende de var aynı sorun 39 haftalik hamileyim son birkaç haftadır aynı durumdayım doktora sordum hamilelikle alakası yoktur dedi ama birkaç yerde okumuştum hamilelikte olabilir diye. Sizinki çok sorun oluyorsa probiyotik kullanabilirsiniz
sevimuslu Meryem2407 Doktorumda yoğurt ve muz önerdi bugün. Ferro sanol ilacı da iki doz kullanıyordum teke düşürdü.