Eceliza3434 ah ah ne ağrılar çektik ama şükür benim son 2 yılda azalmıştı ama bir anda aniden tekrar başladı ve 2.günü yine olunca acillik oldum ve acilde hamile olduğumu öğrendim 🤗sonra ağrılar zamanla geçti .artık şimdi 33+4 haftayız ve doğum şekline karar vermem lazım ama o endo sancılarını düşünmek bile istemiyorum bir de ben kusuyorum sancı aşırı olduğunda ve hep WC ile bağlantılı benim mesela tuvalete çıkana kadar ölüyordum ama sonra rahatlıyordum.vallahi öyle bir kararsızım ki ne yapsam diye,sezeryanda konforlu diyorlar aşırı kararsızım