NurtenB verilen paraya değiyor bence alınan hizmet, hemşireler çağırdığımız gibi geliyor ara ara kendiler gelip kontrol ediyor, ekstra ağrım vs olduğunda ağrı kesici istedim ilgilendiler, bebek hemşiresi 2 kere kontrole geliyor bir gecede, benim bebeğim emzik emince memeyi reddetmişti 40-45 dk uğraştı mesela tekrar memeyi emdirmek için. yemekler iyiydi, odam temiz ve genişti 2 yataklıydı refakatçı yatağımız da vardı , dolabı tvsi düzgün çalışıyor. Tekrar doğum yapsan yine cihanhastamesini tercih ederim açıkçası