Gulgzm Folidoce kullanan arkadaşlar ilacı aç mı tok mu içiyordunuz? Eczacı tok dedi ama prospektüsünde yemeklerden önce yazıyor. Kafam karıştı
AslanKadini Gulgzm ben uyanınca ac oluyordum içiyordum bi tane yemegi hazır edince de yiyordum yani 2 saat beklemiyordum
denizalismom Gulgzm bende onu kullanmıştım. Doktoruma sordum bizzat aç karnına içebiliyorsan iç yoksa tok karnına da içebilirsin demişti
Aysemm44 AslanKadini Bana D vitamin damlasında yazdı onuda ilacı içtikten 15 dk sonra içiyorum hemen ilacın ardından böyle daha iyimiş bi sıkıntıda yaşamadım çok şükür