Kızlar bu ay çok umutluydum bat 25 kasım 1 günün kaldı çok umutluydum fakat 1 kaç saattir birden adet sancısı gibi sancım başladı gebelik için belirtilerin vardı sık wc çıkma gögüs hassasiyeti kasık agrısı ve 3 gündür bulantım vardı 2 testte silik çizgi bile gördüm sadece gecıkmem olur kesin diyerek onu beklıodum hatta sabah kan vermeyi düşünmüştüm ama bu bel agrısı adet sancısı gibi ortaya çıkınca bırden bütün ümidimi yitirdim kan vermek ten dahi vazgeçtim siz bi akıl verin gebe olupda böle sancı çekme olasılıgımı varmı yoksa adet mi geliyor?