Kısa yazmak istiyorum. Ben yaşadım ve bilmediğim için oğlumu 2 yaşında kaybettim . Ve herkesin bilmesi ve uygulaması gereken bir durum var. Ben oğlumu Türkçe ismiyle göz kanserinden kaybettim. Erken teşhis çok önemli . Bize 1 yaşında teşhis koyuldu ve çok geç kalmıştık. Göz kanserinin en belirgin belirtisi gece ışığı kapatıp bebeğinizin flaşla fotoğrafını çektikten sonra fotoğraf da iki göz kırmızı çıkarsa sıkıntı yok. Ama kırmızı dışında başka renkler çıkarsa zaman kaybetmeden doktora gitmenizi öneririm. Flaş la fotoğraf çektiğiniz için bebeğinize zarar vermiş olmazsınız . Yeni doğanlarda gözüken bir kanser tipidir. Ama şuan bu kanserin görülme yaşı 7 yaşına çıktı. Bilginize ….