Violetaa gebesin gözün aydınnn 🫶🏻 iyi düşünmeye çalış bende kimyasallarımdan sonra gebe kalınca sevinmemiştim Buda öyle olcak diye hatta eşime haberi verince okadar umutsuzdu ki hayırlısı olsun demişti sadece kaç kez üst üste kimyasal olunca. Sen iyi düşün herşey çok iyi olcak