Kalbimmmmm Hanımlar pzrtesi sezeryan gün verildi ilk doğumun önerisi olan yazarmı neyi yapsam ne götürsem ne şekilde hareket etsem diye genel anestezi olucam
Fdmgnr Kalbimmmmm bende üşümüştum ama örtünün altına ısıtıcı boru verdiler isinmistim. Pijama takımı çorap hırka alabilirsiniz
tugbaugur Kalbimmmmm bol bol iç çamaşırı, pijama derim ben aşırı terlemiştim doğum sonrasında rahatsız olunca değiştirdim hemen
Gulcangzl16 Canım ameliyattan çıkınca ilk üşüye bilirsin ben üşüdüm bir kaç saat hırka çorap alman iyi olur.
Bernadmrk Kendinize rezene çayı götürün anesteziyi atmak için çok iyi ve bağırsakları çalıştırıyor sürekli soracaklar çünkü gaz çıkışı kaka çiş oldumu diye ben çok kolay çıkarmıştım hepsini rezene sayesinde 💐💗
Kalbimmmmm Önerileriniz için teşekkür edeeim hanımlar bugün öksürmeye başladım boğazım kötü oluyo gibi ameliyata alırlarmı acaba ya😥😥😥😥