BetlTekdemirGm 7 aralık Cuma günü sabah 8 bucukta gel alalım seni sezeryana demez mi doktor😱 E daha ne mümkün perşembe gecesi uyumak.. sabaha kadar heyecan mı desem korku mu desem merak mı desem hiç uyuyamadım. Velhasıl sabah oldu kalktım saçlarımı düzleştirdim sadebi makyaj yaptım eşimi de uyandırıp çıktık evden. Hastaneye gidip bi sürü şeye imza atıp odamıza çıkana kadar saat 9u geçti. 9 bucukta ameliyata alındım. E tabi hayatımda ilk kez ameliyathane görmüşüm nasıl titriyorum anlatamam. Hemşireye soğuktan mı korkudan mı titriyorum dediğimi hatırlıyorum🤪 belden iğneyi yaptılar ve bacaklar karıncalanmaya başladı. Sonra derin bi uyku.. Bi an uyandım doktorum diyorki 3 cm miyom var onuda alalım mı? E tabi ben sersem gibi al dedim ve sonrası tekrardan derin bi uyku.. Bi uyandım ki odadayım ve kusuyorum😱😱 Meğerse hem belden uyuşturuyolar hemde genel anestezi verip tamamen bayıltıyolar miyomdan dolayı🤔 Uyuşukluk geçmeden bi karın ağrısı başladıki sormayın. Kanama olsun diye üstüne kum torbası bıraktılar bide.. Aşırı acı aşırı ter ve aşırı titreme😔 şuan 8 günlük olduk dikiş ağrısı dışında bi sıkıntımız kalmadı şükürler olsun🙏🏻
Tgcee BetlTekdemirGm Allah analı babalı buyutsun gozunuzaydın☺️Benımde sezeryan olma ıhtımalım var emıyomu bebsnız en cok onu merak edıyorum
hndn BetlTekdemirGm betul ben handan cnm Rabbim analı babalı büyütsün inşallah bebişini sanada çok geçmiş olsun 💕😘
Zynur16 Allah analı babalı büyütsün canım çok şükür kucağına almışssın darısı bana inşallah ya şey yatış işlemlerinde evrak olarak bişey istiyolarmı kimlik fotokopisi filan
BetlTekdemirGm Tgcee ilk günden başladı emmeye. Ama süt yoktu göğüs uçları çok yara oldu. Ek olarak mama veriyodum. Yeni yeni başladı süt :)
BetlTekdemirGm Nehas uyuşuk olduğun için ağrı sızı yok ama 5-6 saat sonrası ağrıların başlıyo ve bikaç saatte bir ağrı kesici iğne yapıyolar. Zor ama geçer umarım ya🤗
Nehas BetlTekdemirGm anladm Allah analı babalı büyütsün tum annelerin yavrularını kucağına almayı nasip etsin insallah😚😍
Gkgk BetlTekdemirGm iyi olmuş canım o zaman aradan çıkmış oda acaba seni o yüzden mi hem bayılttılar hemde spinal oldun