36+2 haftalık hamileyim 5-6 gündür inanılmaz bir vajina ağrısı yaşıyorum. 34 haftalıkken doktora gittiğimde doktorum bebeğin döndüğünü söylemişti. Başı aşağıda olduğu için olduğunu söylüyor herkes ama aşırı derecede ağrıyor, böyle bir şey yaşayan var mı, normal mi bu kadar canımın yanması? Karnımda da ağrı var alt kısmında aynı zamanda