aaallegraa Kızlar selam. Devlet takipliyim bebeğin keyfi yerinde sancım vs de yok. Yarın kontrolüm var ama yine de sormak istedim sizlere. Devlette kaça kadar bekleniyor? Bu durumu yaşayan var mı?