Hanimeller Kızlar normal doğum yaptım 3 gün oldu alttan 4 dikişim var ama inanılmaz sızlıyor yürüyemiyorum bu durumu yaşayan var mı
269522 Hanimeller acaba enfeksiyon mu oldu benim hiç öyle birşey olmamıştı canım temizlemek için birşey verdi mi doktorun her tuvalet sonrası temizlemek için bi su vermişti bana bir sorun yaşamadım ben
tunasmom Hanimeller ilk 1 hafta benimde çok ağrım olmuştu sızlıyordu zamanla geçiyor ama ilk zamanlar biraz can yakıyor
Mrvm005 Hanimeller 20 den fazla dikisim vardi yasamadim dedigin gibi birsey. Bebek pamuguna gwzli bezi sarip uzerine tentirdiyot dokup koyuyotdum her wc ye girmemden sonra. O sekilde rahat gecirdim sanirim
Hanimeller 269522 yok vermedi sadece tentirdiyotla siliyorum o kdr oturup kalkarken yürürken çok zorlanıyorum