Bende doğum yapalı 10 gün oldu ilk 3 gün sütüm gelmedi bomba alıp sağdık çok az geliyordu. Aç kalmasın diye kaşıkla mama verdim ama ben pes etmedim her ağladığında önce göğsüme tuttum zorla vermeye çalıştım 2 gün içinde çok güzel emdi ve süt geldi. Sakın pes etme yediklerine dikkat seni çok iyi anlıyorum. Ben ağlamamak için zor tutuyordum kendimi.