Ben suan 33 +4 dün pazartesi gıdıcem insllah o zaman öğrenecem 6 Kasım da gıttıgım de 1800 gram demıstı bnm ki nasıl acaba normal mı sizce ben çok yiyorum ama artık bıraktım ekmeği 15 kilo almısım her öğün bır ekmek yiyordum kızlar cevaplarınız bekliyorum benım İlk gebeliğim sizinki