annebalim inşallah çok teşekkür ederim dualarınız ve güzel dilekleriniz için aslında siz buraya yazarken sanki burdan yazıyormuşsunuz gibi değilde karşımda bana moral enerji veriyormuşsunuz gibi hissettim gerçekten çok teşekkür ederim bi nebze olsun böyle moral sözcükler duyunca kendimi daha güçlü hissediyorum gerçekten herşey boş evlat bambaşka isteyen Herkeze Nasip etsin Rabbim 🥰💕