Anneoluyorum23 28+3 olduk bı kaç gündür kasıklarımda hissediyorum yürürken bile zorlanıyorum nazende karnimin içi patliycak gibi oluyo normal mi yaşayan var mı acaba
Tugcetarar Anneoluyorum23 32 haftaligim 26 dan beri cekiyorum daha yeni basliyo diyenler var çocuk kanala yerlestigi icin vücut kendini doguma hazirliyo hormonlar tavan tabii 35 haftadan sonra dayanilmaz oluyomus magnezyum kullanın gunde bir kase yoğurt ve sade soda tuketin muzda onerdi doktorum