Merly11 Sezeryan anneleri toplanın bir sorum var siz değerli annişlere. Sezeryandan sonra alt üst pijama hastanede giydiniz mi illa elbise pijama mi olması gerekli 🙄☺️
yarencaliskan Merly11 alt üstte giyilir ama kesinlikle en rahatı elbise neden dersen Sonda çıkınca ikidebir tuvalete kalkıyorsun pantolon indir kaldır sezeryan dikişi varken zor oluyor elbiseyi hemen yukarı kaldır işini hallet oyuzden ben 2. Sezeryanda 2 tane elbise 1 alt üst aldım yanıma
biranneikievlat Merly11 İlk yürümeye kadar gecelik tipi pijama giydim çok kolaylık oldu, kanamam vardı sezeryandan dolayı bu sebeple normal pijamaya geçtim, ben eğilip kalkarken yani pijamayı çekerken zorlanmadım hamd olsun. Tabii yinede tercih sizin 🌺
EbruBoluKaya 13 gün önce sezeryan oldum 2 adet alt üst pijama götürdüm onlarla çok rahat ettim ve genel anestezi aldım. Zaten ayağa kaldırmadan giydirmiyorlar o zamana kadarda sonda çıkmış oluyor rahat ettim bir sıkıntı yaşamadım gecelikle rahat edemezmişim
December EbruBoluKaya sonda çıkarken acıyor mu 🥲 bir de genel anesteziden uyanır uyanmaz çok mu şiddetli ağrınız oldu 😢
EbruBoluKaya December sonda hiç acıtmadı derin derin nefes alıp verin işe yarıyor. Biraz ağrılı uyandım hemen ağrı kesici yaptılar 15 dakikaya düzeldi ağrım şükür
December EbruBoluKaya çok korkuyorumm ya genel anestezi istiyorum ben de. bi sekilde yaşayacağız gecip gidecek inşallah. Soylediginizi uygulicam 🙏
EbruBoluKaya December vallahi ben özellikle istemedim geneli biraz karışıklık oldu benim 😂 10 Kasım kendi doğum günüm bebeğimde o güne denk geldi tam tören saatiydi normalde belden olacaktı ama anesteziler kendi içinde karıştırıp genel yaptılar 😂 ama iyiki diyorum rahat geçti çünkü sadece 2 gün hastanede refakatçim vardı devlette oldum 13.günüm evdeyim kendi işimi kendim yapıyorum