Düşer düşer genelde düşüyormuş .Çok nadir düşmeyen.Bende ilk duyduğumda çok panikledim üzüldüm bebeğime zarar verir ilaç diye ama hamilelikte daha kötü hastalıklar var onların yanında troit basit bi hastalık .İlaç kullanmaya başlayınca faydasını göreceksin inşallah 🙏