Kaderrhamza 39+3 oldum bugün bir saattir ağrım var takip ediyorum inşallah doğum sancısıdir kizlar bana dua edin doğumum kolay olsun hemen bitsin duanın gücü herşeyi yener ismim kader şimdiden teşekkür ederimm🤲🥰💞
0237 Kaderrhamza Allah hepimizin yardımcısı olsun bir sancida kurtulursunuz inşallah benimde 37+2 oldu beklemedeyiz bakalım sağlıkla gelsinler 🤲🥰
Ilba_34 Kaderrhamza rabbim sağlıkla sıhhatle afiyette evladını kucağına almayı sonrasında da çabucak toparlanmayı nasip etsin rabbim sana 🥹💕
mavideniz6 Kaderrhamza rabbim kolaylık versin çabucak olup bitsin inşallah sağlıkla evladınıza kavuşun 🫶🏻🫶🏻
dilarabulanik Kaderrhamza benim de ağrılarım var nasıl anlıyorsunuz sancı olduğunu belimde ve bacaklarımda ağrı var 🥹