Ap1m181 Sakarya olunca yazayım dedim üstte kalır,sağlıkla gelsin miniğin inşllh,yıllar önce bende bu araştırmalardaydım ama anasağlıkta yatarken küvöz olarak adatıpa yollayacaklardı orası müsaitti o zamanlar,ama erken doğmadı inş sizin de erken doğmaz küvöze gerek kalmaz🤲🏻