Busu48 Uzun uzun yazamicam şimdi daha yeni hastaneden eve geldik ama paylaşmak istedim dün 17.36 da yakışıklı yiğit bı evlat dogurdum normal doğumla bı ikinmada şuan uyuyo 🤭🤭 Allah bekleyenlerin kucaklarini boş bırakmasın inşallah 🙏🤗 Herkese hayırlı doğumlar 👋💕