Bende öyleydim allah yardımcınız olsun kızlar 🙏 şimdi 37 haftalık oldum ama 16 hafta bulantım geçmedi çok zor bi durum ama ben yine de her sabah yumurta haşlayıp yerdim süt içerdim bol su ve salatalık yerdim binevi iyi gelirdi 😂 Çok şükür ki hepsi geçiyo sadece biraz sabır 🙏🤗