Aytan7 Merhaba 23 haftalık hamileyim. Bebeyimin haraketlerini fazla hiss etmiyorum.bazı günler hiç hiss etmiyorum.normalmi?🤔 İlk hamileliyim. Sizlerde nasıl? 🙂
Dilara5858 Bende 23 haftalık hamileyim bir ara düzenli hissettim son bir haftadır çok nadir ve hafif hissediyorum :(